Gncplt evet canım benim 6. Haftada lekelenmem başladı 9. Haftaya kadar da ara ara kanamlarım oldu ve hafta 1 pruloton vuruldum günlük 3 defa progestan aldım atlattık çok şükür 12. Haftada kesildi ilaçlar 25+4 haftalık olduk... çok şükür. Geçer canım atlatırsın korkma doktoruna güven