Doktor bana da haftada bir vurulmami önerdi bir önceki bebegimi 26.haftada erken doğum yapıp kaybettim. Bu gebeligimde başlamamı söyle di ama iğne ile ilgili çok fazla olumsuz görüş var makalelerde proflar. Bebeğin hormonlarını etkilediğini kız bebeklerinde kıllanma yaptığını ve erken dönemde yapılan iğnelerde doğum anomalileri olduğunu söylüyorlar o kadar tedirgin oldum ki şuan iğne yerine progesteron hapını kullansam diye soracağım doktora bir tane doktor hapı kullanmak daha mantıklı yazmis. Bilgisi olan varsa biraz için rahatlayacak