Fdle canım ilk ayağa kalkarken zor oluyor tuvalete girdiğinde yanında birinden destek alıyorsun. Ama yürüdkçe açılıyorsn. Dikişlerim çok ağrımadı1 kez ağrı kesici vurdular o kadar. Annem kayısı suyu yapıp getirdi onu içtim gazım hemen çıktı. Çişimide yaptım hatta kakiş bile yaptm 😀 sabah 8de doğrdm ertesi gün 4te çıktım. Sütüm hemen geldi ama sana tavsiyem şekeri sınırda çkarsa bebişinn ölçtüklerinde mama ver az bişi çnkü benm sütüm gelmesne rağmen hem canımn acısndan ( kuyruk sokumum çıkık yatmaktsn ağrımıştı onun ağrısı) ve acemilikten tam besleyemedm mamada verdirmediler bebeğm sarılık oldu. Dikşlerim sonra hiç ağrımadı. Hastaneden çkarken gayet iyiydm tek başma yapıyordm her işimi. Su geçirmez bant taktılar onun sayesnde hemen dusa girdim. Kanamam 40gün.devam etti ilk 10gün yoğnsu sonra bir kesildi bir başladı. Sonda takarken ve iğneyi yaparken hiç ağrımıyor. Sadce bebşn çıktığı anı hssdiyorsn benn makat gelişti kaburgalarmdan koptğnu hssttm resmen. Bebeği 2 saatte bir emzir canım. Sütün olsun dye kuru incir, siyah kayısı, hurmadan komposto yap iç, lohusa şerbeti kesn iç. Baya uzun oldı kusura bakma😀