Fdle korkacağınız hiçbir şey yok inanın. İğne acısı yok denecek kadar az hissediliyor. Sonrasında hızlı bir şekilde uyuşuyorsunuz zaten. Asla acı yok ama evet çekiştirmeleri, bastırmaları hissediyorsunuz. Korkunç değil sanki böyle okurken ay çok korkarım falan diyorsunuzdur belki ama 😊 çok hızlı bir şekilde bebeğiniz çıkıyor onun şaşkınlığı içindeyken muhtemelen sakinleştirici verirler o sırada. Sonrasında çayırda çimende koşuyorsunuz asla birşey hatırlamıyorsunuz 🙈😊 odaya çıktığımda evet ilk kalkışım zordu ama hemşireler anlatıyor nasıl kalkman gerektiğini. Bol bol yürüseniz çabuk açılıyorsunuz. Kayısı kompostosu götürdüm çok rahat gaz çıkarttım, gaz çıkartamazsanız eğer karın acınız çok oluyormuş, ben yaşamadım. Baş, boyun ve bel ağrım hiç olmadı. Hastanede 3 gün kaldım zaten ağrı kesici yapıyorlardı ara ara ağrım sızım çok olmadı. Eve çıkınca da iki gün dikkat ettim sonrasında normal hayatıma döndüm. 5-6 günler arasında gayet aktiftim, sıkıntım da yoktu. Bence her şey psikolojik biraz, öldüm bittim derseniz öyle oluyor