Koalina ya doktordan doktora şok şey değişiyor ben 38 haftalık ikiz hamileyim burda konuşulan çoğu bilgiden benim haberim yoktu sonradan öğrendim biraz fazla irdeleniyor bence sonuçta doktor değiliz çoğu şeyden anlamıyoruz doktoruma en son hep iyi mi yani sıkıntı var mı diye soruyorum gayet iyi derse gerisini takmıyordım önemli olan o bence sizde öyle yapın hamileliğinizin tadını Çıkarın çok çabuk bitiyo:)