Sevdiss_17 Busraaybars interntesiz resim yukle yaziyorum img diye bi site var ordan yukleyip linki kopyala yapistir yapiyorum ay insallah tutar insallah hayirli haberleri yazicam buraya
Sevdiss_17 Busraaybars dun demedik bugun denedik 🙈 3 gun ardarda sprem kalitesi azalir diyolar ama hayirlisi
Sevdiss_17 Tugce1803 insallah guzel sonuc alirsin canim benim Allah yardimcin olsun buraya yaz sonucu
Sevdiss_17 Tugce1803 kac gun var adetine kac cikinca gebelik vardir canim bide bursey sorucam ben pcos dedigi icin doktor sogan suyu iciriyorum 6 gun olucak yumurtlamadan sonra birakiyim mi sence
Tugce1803 vuslatim34 canım benim eşim acilde çalışıyo ordan hallediyorum ama sen kadın doğuma gidip adetimin 21.günü progesteron baktırmak istiyorum diyebilirsin
Sevdiss_17 Tugce1803 ayy ciddimisin ama genelde 15 gun icilir diyolar bugun icmedim ben kizimada sogan suyu ictihimde hamile kalmistim ama onu dayanamdigim icin 1 hafta tek icmistim simdi bebek tutnmazmi bugunde test yaptim dunku gibi cikti korktim simdi 😔
Tugce1803 Sevdiss_17 hayır içme bebek olursa düşer yumurtlama görünce bırakman lazımdı da neyse bilmiyormuşsun
Sevdiss_17 Tugce1803 insallah bisey olmaz dun son kez ictim bugun icmedim hayirlisi verirse boyelde verir sen naotinbaktirdinmi
Tugce1803 Ecmelbeyza Hayır canım test için çok erken daha 10 gün var adetime😊Yumurtlama üstünden 8 gün geçti🙈Ben ilk kez merak etmiştim progesteron baktıracaktım ama nasip değilmiş😕
DuhaninAnnesi Ecmelbeyza bence yapma kuzum en azından adet gününü bekle belkide beklesen çıkıcak ama erken yapsan çıkmicak. Boş yere üzülmüş olacaksın. Çok istiyorsun çok heveslisin çok dua ediyorum inşallah çift çizgiyi görürüz bu ay tüm bekleyenler olarak 🌸
Ecmelbeyza DuhaninAnnesi ben şuracıkta ölürüm beklersem hele ki evde halihazırda test varken cts Pazar gibi yapayım diyorum