Canım hiç degilse haftada birkaç bardak içmeye zorla kendini. Hem asitli hem cok fazla seker var içinde. İlerleyen haftalarda seker sorunu yasayabılırsin Allah korusun. O yuzden tamamen kesmesende keyif için içersin arada bir. Bende cok içerdim ama hamıle kalınca hafta 1 falan içiyorum cok eşim izinliyken özene bezene yemek yapınca mesela gibi. Emın ol aramıyorsun alısınca. :)