gizembas Enfeksiyon da yapar ama bebek bi ara bana da yapmisti idrarimi yaptiktan sonra sonra tekrar geliyodu sonra kendiliginden gecti bebegin pozisyonuyla alakali olabilir ben de senin haftalarindaydim hatta
Sueda29 gizembas enfeksiyonm yok denecek kadar azmış artk çok sıkıldm hastaneye gidiom lavabo nerde diye geziom pazara gidiom lavabo nerde markete heryerde:(
Deletedmom0096 Serihsasya Ne alakası var ki çok normal bu dönemde böyle olması. Bebek anne bölümünü okumuyor musunuz? Orada yazıyor
tbeyvz Sueda29 sen bide 30 san sonra gör ben peş peşe hamile kaldım bide 2 yıldır gece gündüz tuvaletteyim şükret bence 😂
TwinsmomDA Sueda29 bende aynıyım bebeğin birinin ayakları asagida idrar torbama baskı çok 10 dkya bir lavabodayım bide çok su içiyorum 🤷♀️
Mororkide Sueda29 care yok malesef su ıcmezsende olmaz ıcmek zorundasın hamılelık boyle bıse oluyo gece uykuya dalamadıgımı bılırım bu çiş yuzunden
Faray Sueda29 çok su içtiğimiz için normal birde havalar soğuk bebek te idrar torbasını sıkıştırıyor.
Deletedmom0096 Serihsasya tuvalete çok çıkma konusunda "daha şimdiden böyleysen" demişsiniz. Onu diyorum ne alakası var çok normal bu dönemde
Serihsasya Deletedmom0096 ilk zamanlarla son zamanlar çok farkediyor son zamanlarda daha sık oluyor çok alakası var yani hanımefendi
Deletedmom0096 Serihsasya Son dönemde ilk döneme göre daha sık oluyor olabilir. İlk dönemde ise gebelikten öncekine göre daha sık tuvalete çıkılıyor. Post sahibi de bu yüzden şaşkın.
Serihsasya Deletedmom0096 ne diyosunuz benim yazdığım şeye niye açıklama yapma gereği duydunuz anlamadım ama daha fazla sizinle muhattap olmuycam