Sueda29 enfeksiyonun olabilir mi? Bende böyleyim hiç bir şikayetim yoktu sık idrara cıkma harici test yaptırdım enfeksiyon varmış. Ve en başından beri hamile olduğumu böyle anladım hatta. Şuan 25 haftalığım antibiyotik kullandım hafif azaldı. Gece 5 den fazla lavobaya gidiyordum şuan 2 sefer falan