Annesininmucizesi- pumpkin çok geçmiş olsun canım benim 🤲🏻Aynen öyle yapayım bende Allah bebeklerimizi korusun duanı esirgeme benden 🤲🏻
Tgb53 Nesizade05 evet şuan çıktı yukarı çıktım daha da çıkar dedi. Büyüdükçe bebek çıkıyormuş inşallah seninde çıkar.