Annesininmucizesi- Canım ben 10. Hafta ile 11. Hafta arasında aynı sorunu yaşadim. Inan icini ferah tut ve kişisel ihtiyaçların disinda hastanede olsan dahi agaya kalkma. Ekstra olarak bol su tüket. Ben ilk 10 gün farkli kanama sebebinden ikinci 10 gün bu sebepten evde yattim. Dün doktordan geldim rabbime sukurler olsun gecmis. Ama yinede dikkatli olmami soyledi. Sende dediklerimi yap ve tekrar ediyorum icini ferah tut Allahın izniyle hiç bişeycik olmaz. Rabbim kucagina almayı nasip etsin çok geçmiş olsun.