Sematugba kayramom1 canm biz senle aynıydık su an ultrasonda 37+1 olarak görünüyo bugün iki defa oldum ben çatı muayenesi
kayramom1 Sematugba ben 34 haftalık gittiğim de 39 hafta gözüküyordu canım benim ki de önde ama yapmadı
Melikezel Nml06 aynıyız ben de bugün 37+5im 34.haftada sancım olduğu için mecburi çatı muayenesi oldum. Şimdi ise her kontrolde oluyorum :( ve artık doğurmak istiyorum :))
Elininanasi kayramom1 E iyi olasin keşke.Ne bileyim cnm.bi ara girdim canim sıkkın zamanlardi.sorunlarim vardida.O yuzden cikdim burfam.Happy kidse giriyorum uzun zamandir.doğumun yaklaşmiş normalmi düşünuyorsun?
Elininanasi kayramom1 Bana sezeryan olmama raģmen baktilarda öldüm valla.Belkide etkisiindeydim.çok heyecanliydim kendimi kasdim baya baya.Hemde ilişki yaşamamiştim o uzden darlik kalmişdi.doktoru baya sövdïm içimde😂
Emineyavuz_53 Hilal_00 devlette ki presedur ilk doğuma gidiyorsun seni normale alıyor o an olmazsa çatı dar ise vb sezeryana alıyor burdaki devlet de u dedi bana . O yüzden yapmamış olabilir
Aslgly kayramom1 bana normalde 37de yapıyorum dedi. 37de gittim hazır olmadığımı söyledim haftaya yapcam ona göre gel dedi. Yani ilk çatı muayenemi 38de olcam bakalım 🙈
gezentianne kayramom1 Bebim doktorum da ultrasonda yumuşama,açılma görmeden veya NST de sancı görmeden yapılmasının sadece anneyi ürkütmek oldugunu ve doğru kanıya varılmamasını söyledi. Genelde son hafta yapıyormuş