Babygirl Nevinn benim eşim de Zeynep ismini çok beğeniyor 😂 ben de Gökçe düşünüyorum iki isim zor mu olur ikinci isim biraz kısa olsa bırlıkte de Söylenır ama bu şekilde uzun oluyor biraz bizde de durumlar aynı 🙂
Bsnrck Nevinn o zmn ya eşini ikna edip istedigin ismi ya da ortak isim bulup o ismi koyacaksınız baska yapcak bisey yok 😂😂