kitapkurdu Merhaba. Bu Canyon'lar benim de hoşuma gidiyor. Hatta eşimle aşık olduk diyebilirim.. Lâkin bazı yorumlarına bakıyorum arabanın. Tekerlediginden rahatsız olan çok.. Kararsız kaldım. Daha vaktim var araştırıyorum. Bir de uygun onlar değil mi? 899 tl gibi birşey..