ozgeya bgm_123 Deterjan olarak Duru Granül kullanıyorum.İlk Dalan Roxy kullanmıştım ama hem kalıntı bırakıyor hem de içeriği sanıldığı kadar iyi değil.Duru’dan gayet memnunum.Şampuan,losyon ve pişik kremi olarak Mustela kullanıyorum.Hem çok uzun süre gidiyor hem içeriği temiz hem de çok güzel.
Helin47 Bebek sampuani olarak mustelayi tercih ettik herhangi bir katkisali yok çok güzel bir sampuan pisik kremi bebek yağı olsun fiyatı pahali biraz ama değer deterjan olarak da uni baby tercih ettik
fadimeozbas @bgm_123 Dalan çok iyi ben çok memnunum ayrıca durulama yapıyorum içim rahat etsin diye kalıntı falanda bırakmıyor dalinde de kimyasal maddeler var mustela kullanıyorum ama pahalı bulursan sivenoyuda öneririm👌
Sinem92 bgm_123 mustelanın tam takım setini tercih ettim. İçinde yeni doğan bebek şampuanı,bebek masaj yağı, pişik kremi, nemlendirici vücut yağı bulunuyor. Bebek deterjanı ve yumuşatıcısını incia marka aldım klor paraben parfüm bulunmuyor içeriğinde
Sinem92 doganBanu evet maalesef marketlerde bulamadım bende, hepsiburadadan aldım. Hatta şuan kampanya var
Rmyssucu bgm_123 toz ve granuller kalıntı bırakıyormus diye bı çok kişiden duyup ben sıvı aldım canım uni baby şampuan da ya uni baby ya da Johnson baby düşünüyorum katkı maddesi en az olanlar
Osslem Ben de mustelanın merhaba bebek setini aldım şampuan, nemlendirici, pişik kremi ve masaj yağı var, kullananlar önerdi, deterjan olarak da bitkisel babysgreen sıvı bebek deterjanını ve biberon temizleyicisini aldım
Maytekin bgm_123 evy baby bezleri ve şampuanları evyap fabrikasının ürünleri yerli malı ablam orada çalıştığı ve kendi çocuğu için kullandığı için bende kullanmayı düşünüyorum duru granül de aynı markanın şahsen ben güveniyorum
Kutame_51 bgm_123 bgm_123 e bebek kendi markası ama bebeğe zararlı hiç bir kimyasal yok ben aldım kokusu bile çok az birşey var😊
Talentedmom bgm_123 yeni doğana dalini önermem çünkü içerisinde sles ve kimyasal içerikler mevcut ebebeğin baby me yenidoğan köpük şampuanını öneririm fiyatı da uygun 15 tl kimyasal içerik yok içinde
Pandabekleyenanne bgm_123 şampuan sebamed aldım ama çok kucuk aldım bıtsın mustelaya geçicem. Deterjan da duru granül çok memnunum çözünüyo 40 derecede