Nesizade05 korkma canım benimde olmuştu ilk haftalarda kanamam tabi insan tecrübeli olmayınca korkuyor bende çok korkmuştum kan pıhtısı gibi birşey düştü bide büyüktü baya ben bebeğim sandım doğru acile gittik ama çok şükür ki bebeğim değilmiş ama düşük tehlikesinden bir gece yattım kanamam devam ediyordu ama sürekli yattığım için azaldı progesteron habi kullanmaya başladım tekrardan benim tüp bebek olduğu için ben üç aya kadar ilaç ve progesteron iğnesi oldum tam bıraktım derken kanamam oldu tekrar başladım ama çok şükür ki bisey olmadı tabi bu arada bol bol dinlendim tuvalet ve yemek yeme dışında hiç kalkmadım annem kayinvalidem sağ olsun baktılar özellikle ilişki yasak ayıptır demesi hamilelik oldu olalı 2 yada 3 kere ilişki olmuştur oda kanamam olmadan önce kanamam olduktan sonra ilişki yasak dedi dr tabi düzelttikten sonra günlük hayatınıza dönebilirsiniz dedi ama ben istemedim bebegimin sağlığı daha önemliydi benim için çok uzun oldu galiba en güzel tavsiye dinlenmek 35+4 günlük olduk çok şükür doğumu bekliyoruz artık Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin isteyen herkese nasip etsin