Nesizade05 çoğu defa hastanede yattim yoğun kanamalar sebebi ile. Bu bende oldu diye sende olacak gibisinden bir kaide yok asla korkmani istemem. Nice arkadaşlarımız var burda previa olup kanamasiz gebelik geçiren. Istirahat etmemi söyledi. Kendimi yormamami, sıcak dusa girmemem gerektiğini, dusu kısa sürede alıp cikmam gerektiğini,cinsel ilişki zaten yasak. En ufacık bir lekede veya değişik bir agrida acile basvurmam gerektiğini ve düzenli ilaclarimi almam gerektiğini söyledi. Herşeyden önemlisi stresden uzak dur dedi. En son kanamam 23 haftalikken oldu. Şimdi şükür 32+5 olduk. Dilerim bir an önce plasentan yukarı çıkar.