198723 Çok geçmiş olsun, hangi mahallede oturuyorsunuz? Benim ailem de Elazığ'da yaşıyor, ben de ordaydim iki gün önce kayinvalidemlere Bingöl'e geldik. İyi ki orda değilmisim burda da çok sallandık ama Elazığ başka sallanmış. Rabbim herkesin yardımcısı olsun, muhafaza etsin hepimizi..