Suheyla19A ozlmcbnuznoglu yok canim niye korkacaksın araştır icin rahat erken donmesi asla erken dogum belirtisi degil kuzum
ozlmcbnuznoglu Suheyla19A ya ne bilim aslında normal olduğunu biliyorum ama korkuttular biraz erkenci mi olacak ne diye
H-y-t 30+3 teyiz 😊 bende henüz hazırlıkları tamamlamadım biraz ağırdan alıyorum sanırım 🙈🙈henüz ciddi anlamda sıkıntılarım da olmuyor çok şükür 🙏 rabbim hepimize Evlatlarımızı sağlıkla Kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏🙏🙏
Suheyla19A H-y-t vaktinde sag salim kucaginiza alin insallah sizde artik biraz hizlanin sonrasinda cok yorulursunuz benden demesi😊
Suheyla19A spiker_anne ayy masallah cinsiyetiniz nedir sona yaklasiyoruz artik bizde heryimizi hazir ettik bi iki alincak kaldi yikandi utulendi yerlestirildi su siralar kulaktan ates ölçer arayisindayim
spiker_anne Suheyla19A bizimki erkek oda konsepti yaptik odasi şirinler konsepti oldu bakalim yerlesince nasil durcak cok heyecanliyiz 💙💙❤❤❤❤❤
Suheyla19A Asfa27 canim bende kilosunu yazmiyorum buraya ama gelisimi haftasıyla iyi dedi doktor pekmez tahin cok yiyorum kefir muz bide bilgin olsun
Didem25 Asfa27 kaşar peyniri, her sabah 2 tane yumurta, muz, kestane ağırlıkla tükettiklerim. Tahin pekmezin de bebeğe çok kilo aldırdığını duydum.
Sumeyye_g Suheyla19A 31 haftalığım arada bi kendimi gördüğümde özellikle baş dönmem ve karın kaşık ağrım bel ağrım oluyor arada ama iki kere oldu sadece
Senam19 Suheyla19A benimkide 4 nisan 😊ama sanki martın son haftası gelecekmiş gibi hissediyorum cinsiyet nedir sizin acaba😊
Suheyla19A Senam19 biz erkek bekliyoruz bakalım bende valla erken gelcek gibi hissediyorum bakalim hayirlisi
Suheyla19A BlgnRb pazartesi bende gidicem genel kontrole canim 😊kac haftada bir gidiyorsun bana artik 2 haftada bir gel dedi 26 dan beri 2 haftada bir gidiyorum
Senam19 Suheyla19A hissediyorum derken nasıl yani net değilmi canım cinsiyeti benimki kızda korktum şimdi güne gün aynı olup cinsiyet dönermi diye🙄
Senam19 Suheyla19A erken gelecek gibi hissediyorummuş benim gözler kapanmaya başladı gece gece uykusuzluktan erkeni erkek diye okumuşum canım pardon😄😄 Ama şaşırdım yinede güne gün aynı olup cinsiyet farkı olmasına ben aynı gün olanları cinsiyetleride aynı oluyor galiba mantığıyla düşünüyordum benim kızım olacakta🥰🤭🙈
BlgnRb Suheyla19A kadın doğuma geçen hafta gitmiştim genelde 3-4 haftada 1 gidiyorum pazartesi fizik tedaviye gidicem
ezoterik pyymamm evet ya aklima sürekli bişeyler geliyo artik hayatim eskisi gibi olmicak ya çok zorlanirsam ya ona yetemezsem ya yapamazsam bi de üstüne hafiften doğum korkusu bunaliyo insan🤦🏻♀️
pyymamm ezoterik aynı korkular var 🙈🙈 doğuma sıra gelmedi bana 😂😂 onu düşünemedim daha bunları düşünüp son hazırlıklar bitti mi artık ona gecerim herhalde 😂😂