Medine_1992 Zeyk valla canım ya 😁 bugün yengem doğum yaptı sıra bende 1 aya gelir diyorum ben inşallah 40 beklemez gibi sezeryan olursam
Zeyk Medine_1992 ay hayırlı olsunnnn🙏 40i beklemesinler zaten ama çok erken de gelmesinler inşallah 😌😌 yaaa bide her an dogurcakmisim gibi hissediyorum zaten iyice aşağı indi sıpam
lleyla4545 https://hizliresim.com/9YnM5O Burdan takip edebilirsiniz kızlar. Kimi ay 30 kimi ay 31 çektiği için mesala şubat 28 çekiyor bunun gibi yani öyle olduğu için haftalık hesaplanıyor burdan takip edin
Zeyk lleyla4545 harika bir tablo işte 28 günden hesapliyorlar her ayı sonra devreler yandı gün gün vermiş işte Mis.
Medine_1992 Zeyk ay benimki hala agzımda sanki canım ya hala dönmedi karnım çok yukarıda kafası taş gibi midemde dönmeyecek bu bebiş 😪😪
Zeyk Medine_1992 of of dur kuzu gün doğmadan neler doğar bekle bakalım 😌 şuan benim hala aşağıda ama doktoruma kalırsa doğuma kadar coook donermis heran hersey olabilir diyo beklicez 🙃
Medine_1992 Zeyk tombişko poposunu kaldırıp kımıldasa bir dönerse üşengeç işte bakalım artık neyse bebeğim ben yatayım görüşürüz yine hayırlı geceler dikkat et kendine 😘😘
lleyla4545 Medine_1992 😊👍🏻👍🏻 doktorlar buradan hesaplıyorlar canım doktorum demişti bu tablodan takip edebilirsin diye hepimiz 1 ay 4 haftaa diyoruz evet doğru ama 4 hafta 28 gün yapıyor e 2 gün nereye gidiyor 😊😊
Ozgesn Kubraomer04 benim doktorum 24. Haftada dolu dolu 6 aylık oluyorsun demişti sizde 6. Ayın içindekiniz girmişsiniz yani doktorumun dediğine göre bakılırsa 🎈
Yaprak2019 Kubraomer04 bence artik ay meselesini kullanmayip direk haftayi herkese alistirmamiz gerekiyor 😂 kaan hoca nin da anlattigi gibi ay ile hafta tam tutmuyorki herkesin kafasi karisik .