Zuzzu Çok normal, ben deprem fobisi olan bir insanım adını duyunca bile icim ürperir. Yaşadiginiz hiç kolay değil. Kimse için değil. Bizler size ne kadar sakin kalın desekte biliyorum ki kalamazsınız. Ama inanın geçicek henüz çok yeni. Sadece Rabbime şükredin. Böyle zamanlarda dua çok güzel rahatlatan ve koruyan tek şey. Geçmiş olsun. Ancak daha fena olursanız bir doktora görünün derim Allah korusun panik atak vb. Şeyleri tetikleyebilir.