[silindi] Simgeeee ayyy cok uzuldum ya ben kurtuldu diye biliyodum Allahim mekanlarini cennet eylesin 😭
Sueda29 Erzincan da iyi sallandı ben yatıodum üçüncü kattaym önce dedim aşağıdakler ses yapıo heralde sonra bi baktm lamba sallanıo çok korktm eşim yanımdaydı sakinleştrdi .Allah esirgesin büyük depremler olmuş burdada geçmişte..başımız saolsun rabbim korusun herkesi
Sdt1453_ Rabbim tüm kardeşlerimizi korusun birdaha böyle bir durumla karşılaştırmasın kaybı olan ailelere sabır versin. Bizde Urfadan hissettik çok kötüydü 5 kattan hamile hamile inmesi çok zordu korkudan karnım taş gibi olmuştu 😔😢
Yzgl Cok kotu sallandik cokk korkuyorum bebegime birsey olmamıştır demi dahada titriyorum ve bi saniye gözümü kapatamadım 😥
Eymeninannesiii Çok geçmiş olsun herkese çok üzüldüm Rabbim yardımcınız olsun herkes yardıma başladı inşallah bunu da atlatacağız 😢
Senyorita HappyMom Tunceli’deyim eşim nöbetteydi ve evde tektim, doğumuma bir ay kaldı. Deprem bitmek bilmedi, çok uzun sürdü hayatımın en kötü gecesiydi, Allah beterinden saklasın.:(
Simgeeee Senyorita evet canım ya orda da cok etkilenmişler bizimkiler ordalar. ben elazıgdayım üstelik tam 40 haftalıgım 😔
Atesfeyzanur Senyorita Seni cok iyi anlayabiliyorum canim benim esim de nobete gidiyor ve bende hamileyim manisada oldugunda bende tektim ve kendimi cok kotu hissettim. Rabbim felaketinden korusun hepimizi
Umutevi Senyorita ben de tuncelideyim esim nobetteydi yeni hamileyim korkudan öldüm cok sallandik ataturk mahallesi allahim yasatmasin tekrar.pöh esimisin canim