Gulseren01 bende perişan oldum çok üzüntüden genetik dendi sonra bu tür durumlarda beyin gelişimi önemli kas hastalığı olabilir dendi amiyosentez istediler yaptirmadim fetal da testi yaptırdım yurtdışı kan yolladık maddi manevi yoruldum çok şükür sonuç temiz çıktı.bakalım doğduktan sonra yoğun bir dönem bizi bekliyor Rabbim. beterinden korusun onları