Betulsna DiplomaliEvHanimi Öyle valla ya korkutucuydu. Bizde annemlere kalmaya gidicez bu gece dedik yine onların giriş kat bnim 2.kat
Nuriiiiii DiplomaliEvHanimi yattıgım koskoca L koltuk aşırı sallandı kalkamadım bende gözüm karardı midem bulandı çok korktum ya
Mercan46 Bizde Diyarbakır dan hissettik baya kötü olduk bizde bebeğim daha dün doğdu nasıl kucağıma alıp çıktım bilmiyorum 2 yaşında da oğlum var annemde onu aldı evde tek değildim allahtan tek olsam nasıl yapardım bilmiyorum 😔
NisaMomy Nuriiiiii Ben en son istanbul da olan depremi yaşadım 5.9 mudu neydi evde tektim ölüyordum korkudan, Allah hepimizin yardımcısı olsun,
Bihem O korkuyu depremi yaşayan bütün annelere geçmiş olsun, çok üzüldüm😔 Rabbim bir daha yaşatmasın, korusun hepimizi 🌿