Merhaba kızlar🌸. Normal testle yapsam çıkarmı? Bu arada adet döngüm düzensiz...en geç 36 oluyor...bir soru daha adetden önce hangi belirtiler oldu? Ve sık idrara çıkma her kes üçün zorunlumu?? Ne zamandan başladı? Yorumlayardız.😊 teşekkürler şimdiden❤🙏