Ben de çok utanıyorum ve doktorlar da hiç anlayışlı değil. Ayrıca o örtü de tek kullanımlık değil, o da hiç hoşuma gitmiyor ama ona da bir şey söylesek daha da seslerini yükseltecekler.
Ayrıca utanmıyoruz diyelim, o masaya uzanmak, yerleşmek de çok zor. Utanmak haricinde; benim gibi o masada zor pozisyon alanlarınız da var mı?
Teknoloji o kadar gelişti diyorlar ama şu muayene şekline ve muayene masasına kafa yorup, bize kolaylık sağlayacak kimse yok.