Srpplt bana da 38. Haftada Çatı muayenesi yapacağım dedi tamam hocam dedim çıktım ama gel bana sor. Boyum da kısa Allah ım nasıl olacak diye düşünüp duruyorum. Ben kesin çıkamam oraya birinin yardımı olmadan normal yataktan zor kalkıyorum 😕 bi de örtü meselesi için yanımda şal falan olursa doktor gelene kadar onu bari kapatırım diye düşündüm.