tugce67-67 purplemoon ya ben aldım onu hemde büyük şişe 😂ama sürdükten sonra leş gibi kokuyorum eşim bile dedi bunu kullanma artık gidelim diğerini alalım çok kötü kokuyor😂üstelik gratisten aldım 100 de 100 doğal soğuk sıkım🙈
tugce67-67 Kader12 ya çok memnun kalanda var kalmayanda.bi kere alıp deneyeyim diyorum en azından işe yaramazsa ikinci şişeyi almam diye düşündüm. Benim zaten ergenlikte kilo alıp vermeden her yerim çatlak karnımda aynı olur diye çok korkuyorum
tugce67-67 Deniz__ satıcı var mı önerdiğiniz bende alacaktım satıcılar farklı güvenemedim kimisi çok ucuz kimisi pahalı
Deletedmom217 tugce67-67 çatlak için madecasol krem çok daha iyi. Hamileliğimde sürekli kullandım ve çatlama vs olmadı şükür. Emzirirken de meme uçları için muazzam aklınızda olsun.
Yagmuroyku tugce67-67 evet 👍 evet original geliyo canım kutulu ve barkodlu bende yazın 150 tl ye almıştım baya fiyat yükselmiş 🥺hepsiburada yı ben tavsiye etmiyorum canım ne aldıysam hep yan ürün geldi...
Deniz__ tugce67-67 bebeğimizin çoğu eşyasını hepsi buradadan aldım lierac kremide herşey orjinal geliyor çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim ,trendyoldan alışveriş yapan arkadaşlarım var kart bilgilerini almaya çalışmışlar
Mervee58 tugce67-67 bende eczaneden aldım bi kaç eczaneye sordum 250 felan dedi bi yer 115 lira dedi oradan aldım 😅