tugce67-67 Lierac çatlak kremi Malum eczanelerde çok pahalı.internetten alıp öneren var mı? Bir kaç sayfaya baktım satıcılarına güvenemedim.alıp memnun olduğunuz site ve satıcı varsa yazar mısınız😊
tugce67-67 Yagmuroyku orjinali geliyor demi😇eczaneye sordum bugün 400 ml 300 tl dedi 280 e bırakırım dedi, 254 tl sizin önerdiğiniz sitedede bayada fark var buradan alırım o zaman🙈
Yagmuroyku tugce67-67 evet 👍 evet original geliyo canım kutulu ve barkodlu bende yazın 150 tl ye almıştım baya fiyat yükselmiş 🥺hepsiburada yı ben tavsiye etmiyorum canım ne aldıysam hep yan ürün geldi...
tugce67-67 burcuatakann çıkıyor ama satıcıları farklı bir tanesi çok uygundu satıcıyı çok kötülemişler . O yuzden alıp önerdiğiniz satıcısı varsa 🤲🏻
Kader12 tugce67-67 ben aldım kullandım deli gibi çatladım hemde çok fena ikinci gebeliğim bu. İlkinde hiç yoktu jansın beybi losypn kullanmıştım 5 sene önce yoktu. Bunda onu kullandım damar damar çatladım lanet olsun ya .
tugce67-67 Kader12 ya çok memnun kalanda var kalmayanda.bi kere alıp deneyeyim diyorum en azından işe yaramazsa ikinci şişeyi almam diye düşündüm. Benim zaten ergenlikte kilo alıp vermeden her yerim çatlak karnımda aynı olur diye çok korkuyorum
purplemoon tugce67-67 nacizane tavsiye olarak kabul ederseniz 😊 benimde doktorum ayni kremi yazdi fakat pahali ve gramajı düsuk oldugu icin almadim organim hindistan cevizi yagini koca cam sise aldim 40 tlye cok da guzel nemlendiriyor bilgi vermek istedim 😊
tugce67-67 purplemoon ya ben aldım onu hemde büyük şişe 😂ama sürdükten sonra leş gibi kokuyorum eşim bile dedi bunu kullanma artık gidelim diğerini alalım çok kötü kokuyor😂üstelik gratisten aldım 100 de 100 doğal soğuk sıkım🙈
Yenianneadayi2208 purplemoon kakao yağı hindistan cevizi yağı , saf zeytinyağı..Dönüşümlü bunları kullanmanın faydasını gören çok var.Bende buraya fikir amaçlı bu yorumu bırakayım ☺️
tugce67-67 Deniz__ satıcı var mı önerdiğiniz bende alacaktım satıcılar farklı güvenemedim kimisi çok ucuz kimisi pahalı