Çok teşekkür ederim kızlar.bende inanın saçma buldum.söyledikelriniz resmen bana kanıt oldu 😊çokta iyi oldu 😻dediğiniz gibi köylerde zaten kediden geçilmiyor.şimdi şehirde de herkes besliyor.o zaman herkeste bi kısırlık olması lazımdı.yani söyleyen de öyle bir dedi ki.bu yüzden hamile kalamadığımı ima etti.niyeti iyiydi aslında.oda öyle biliyordu sanırım.bi araştır yinede dedi.bende hemen size koştum.ama nasıl bi ohh çektim anlatamam.ayrıca bebişini doğurmuş yada daha kucağına almak için bekleyenler bebişleriniz çok şanslı.hem sizin gibi bilinçli,merhametli bir anneleri var hemde yavrularınız beraber büyüyecek ❤️ Bu o kadar güzel bir şey ki.Rabbim bana da nasip eder inşallah