Kedim de var, evlenmeden önce de kedili evde büyüdüm. Ve hamileyim. Böyle saçma şeylere inanmayın. Kedi beslemek sünnettir, kedi en temiz hayvandır. Peygamber efendimiz kedisi müezzanın abdest kabından su içtiğini görmüş ve değiştirmeden o suyla abdest almıştır. Böylesi temiz hayvandan öyle bir şey bulaşır mı hiç? Sokaktaki kediler bile susuz kalmadıkları sürece tertemiz yalar kendisini. Ayrıca mantıklı mı hiç kısırlığı bir hayvandan gelen mikropla bağdaştırmak. İnanmayın bunlara. Artık çoğu şeyin çözümü var. Her bebek de nasibini bekler hayırlı zamanında gelir. 🙏