Busra2008 kiloyla da alakası var diye biliyorum. Ben 18. Haftamda hissetmiştim. Ama çok anlamamıştım bebek mi değil mi diye. En sert tekmelerini 22. Haftadan sonra hissetmeye başladım. Çünkü onlarda büyüdükçe kuvvetlenip daha sert vurmaya başlıyor. Sizinde hissetmeniz yakındır, ya da biraz sakin bir bebektir :) bizimki ultrason da bile doktoru çileden çıkartıyor rahat durmadığı için bakması zor oluyor, beni uykumdan uyandırıyor 😀