Sanırım kilo ile de alakalı, ben de hissediyorum ama çoook seyrek. 22+3 olduk bugün, bir kaç gündür daha hissedilebilir hareketleri
Kilomdan hiç şikayetim yoktu bu olana kadar :) şimdi keşke zayıf olsaydım diyorum 😊
Endişelenme canım o yüzden, annelik evham işi 😊