Yaşadığıniz yerde varsa gidip beğenerek de alabilirsiniz. Ben hediyelik doğumda düşünmedim sadece çikolata yaptırıyorum. Kapı süsü için de toptan parti,bebek,mevlid,kına organizasyon malzemeleri satan bir yere girdim. Kral taci şeklinde yastık, kordon ip,kapı tulu,pleksi harf ve yıldızları, kurdeleleri ne var ne yoksa 50 tl ye alıp çıktım. Internette çok ucuk fiyat verenlere taş çıkartır çok içime sindi çok güzel oldu😍 kendiniz yapın mutlaka hem ayrı bir tadı oluyor 💙 aynı yerden 40 mevlidi için de malzemeleri temin edip hediyelikleri kendim yapmayı planlıyorum 👍