Evet gercktn bunları duymak ınsanı rahatlatıyor tesekkurler yzan arkdslara.. benmde benegmn kılosu 3500 ıste doktorum 3700 olursa dogurtturum dmstı halbukı 4kılo olunca neoluyo yanı dmı normal dgrurssn ddı bana da ama ınsn bole doktorları gormk ıstyr yapablrsn dogabılır vs bakalm pzartesı gdcgm dua edın lutfn 38+5 ım