Gnt38 Kızlar 4 kilo üzeri normal doğum yapabilen varmı doktorum doğuma kadar 4 kiloyu gecebilecegini söyledi ama istersen normal deneriz dedi cesarete ihtiyacım var normal doğumdan korkuyodum şimdi daha çok korkar oldum
TwinsmomDA Gnt38 benm arkadas 4700 doğurdu tavsiye ederim çok rahat doğumdu dedi. Bizim gelinimizde 4 buçuk doğurdu ama bebeği ters geldi ondan zorlanmış öyle demişti.
CeylanAsena Gnt38 iri bebek daha rahat doğuyor der hep annem ablamı 6 kilo doğurmuş ilk çocuğu çok kolaydı diyor bende 4 kilo doğmuşum Allah yardım ediyor 🤲🏻
Zemree28 Tam 4 kilo dogurdum zor bir doğum olmadı, hatta iri bebek dah akilay doğar derler nekadar doğru bilmiyorum ama 4 kilo doğmasına rağmen alt tarafımda çok dikisim de yok 3 taneydi, normal doğumu deneyin bence 👌
Zemree28 Gnt38 oğlum hep 1 hafta ileride geliyordu zaten bide 41. Haftada doğdu 41 beklemede 4 kilo doğmazdi diye düşünüyorum 🙈 son gün tam 4 kilo demediler ulturasonda 3800 falan dediler 4 olsaydı sezeyana alicaklardi çünkü doğunca 4 olduğunu gördük 😌
Hilal_celik54 Gnt38 bisey sorucam doktorunuz bebeğin büyüklüğüyle ilgili bir şey dedi mi şekeriniz fln var dedi mi benim ilk iki cocugumda 4 kilonun üstünde doğdu ama hiç şeker fln dememişti şu an 35 haftalık hamileyim açlık tokluk testi yaptırdım bugün 131 cıktı doktor gebelik şekerin var o yüzden bebek iri dedi riskli gebelik bölümüne gönderdi
Zemree28 Gnt38 akışına bırakın, hakkınız da hayırlısı neyse o olsun ama normal doğum mükemmel bisey 👌😌
Habillim Gnt38 benim 2 hafta onde gdyo 3700 kilosu 37+1 ultrasyonda 39 grnuyo normal istyrm ama korkuyrm bebegim iri diye ne yapmam gerekiyo