TwinsmomDA Geçen bir nesquik postu daha vardı, orada anneler doktoların uyarılarını ikazlarını yazmışlar uzak durulması gerektiğini. Öneren ve önermeyen doktorları aynı kefeye koymak çok büyük bir yanlış. Bu ikisi arasında dağ var, herkes kime inanıp inanmamakta serbest, ama çok şükür okuma yazmamız ve aklımız var, doktora bile gerek kalmadan bir çok şeyi okuyup öğrenebiliyorken kör kütük gitmemek lazım ve inşaAllah iyi bilinçli doktorlarla bu süreçlerimizi sağlıklı bir şekilde atlatalım☘️