Erenveannesi Gerçekten anlamakta zorluk çekiyorsunuz 😄 ben 1 porsiyon meyve yesin çocuk kilo mu alır dedim 🤦🏻♀️ Allah'ım.. Burada arkadaşlar ne güzel besinler tarifler saydılar hala anlamak istemiyorsanız daha ben size bişey diyemem siz bol nesquikli gebelikler dilerim ☺️ Bir doktor nesquik yani işlenmiş şeker dolu katkılı bir gıda tavsiye ediyorsa bebeğim için onun doktorluğundan şüphe ederim. Kola da içebilirsiniz oda bol bol şeker içeriyor eminim bebek de hızlı bir şekilde hızlı kilo alır. Sonra doğduğu zaman başka sıkıntılar çıkarsa o zaman da doktor mis gibi ilaçlar tavsiye edicektir, tedavi tedavi gezersiniz. Burada asıl söylemek istediğim noktayı anlamayıp kendinizi zorlamayın siz ne yemek istiyosanız yiyin bir anne olarak iyi niyetimle bir post açtım onu da maşaAllah çok güzel yerlere çektiniz 👏🏻 Biraz okuyun araştırın Allah aşkına..