Osgem2019 Zekiyee valla koyafetlerini yıkadım daha ütülemedim hiç bir zaman almak istediklerim bitmediği için hazırlıklar tamamlanmıyor bundan sonra doğsada devam etcek gibi😄
Asrinayaz Zekiyee 34+6 yız cnm ütüledim çantam hazır ama çantaya girecek bi kaç eksik var onun haricinde her şey hazır
Gizemdemirci 35+6 çantam hazır birkaç eksik kaldı sezeryan olcam ama 1 haftadır gelip giden agrılarım var nst de sancımda cıkıyo
Anneguncesi 38+6 herşeyimiz hazır bekliyoruz, miniğim daha gelmek istemiyor nst de sancım yok, doktorumuza göre de 1 hafta geriden geliyor şubat heyecanla bekliyoruz bakalım ne zaman aramıza katılacak 😊
Pcosaragmen Herseyimiz hazır çok şükür ,sadece bez ve depend almadım ,onlar da marketten alınabileceği için ,cantalarimiz hazır bekliyor ,sağlıkla gelsin yavrularimiz😍
Au-Krm23 Zekiyee şuan 35+2 yiz . Esyalarımız ve hastane çantamız hazır heyecan elbette ki var . P.tesi gidip gün alacaz insallah . 😊
Hamileanneler_25 Zekiyee bebis için eksik yok kendim için pijama takımı emzirme sütyeni ve göğüs pedi alacağım herşeyi öyle koyacagm çantaya unutmamak için ne koydum diye hepsini bir halletcem hastane çıkışını da yıkayıp utuleyince hazirlcm son günler belli mi olur geliverir benim oğlan hazırlıklı olmak lazım 36 haftalk oldk
lleyla4545 37+3 olduk herşeyimiz hazır beklemedeyiz ne zaman gelir acaba heyecan merak özlem hepsi bi arada.
Fat57 lleyla4545 lleyla4545 bende 37+3 teyim doktorum yüzde 95 normal doğum dedi 14 şubat dedi doğumunada eğer 14 şubata kadar kendisi gelmezse
Baloglum93 Ben herseyini hazırladım şimdi sadece rezene çayını içiyorum günde 5 adet hurma yiyorum 😁😁😀 36. Haftadayiz şükür
Sevim_13 37+6dayız herşey hazır sadce hareket ederken çatı ağrısı var birde gece sağ ve aol tarafım cok ağrıyo sırt üstü zaten yatamıyom 2. Cocugum ama doğumdan cok korkuyorum yinede
lleyla4545 Fat57 aynen canım benim de 14 şubat diyor normal doğum diyor bakalım hayırlısı artık bekliyoruz 😊