Z_h_c Duyguluuu kasımda almıştım yanlış hatırlamıyorsam, ozaman dört dörtlük kampanyaya girmişti. Hepsiburadayı takip etmek lazım, çok sık ekstra indirimler uygulanıyor aslında
Duyguluuu Z_h_c ya kasımda ben bakmamıştım 🙄 şimdi üretici firmasından 670 tl ye verdim sipariş bende burda bi arkadaş dedi
Duyguluuu Zeyk canm tekrar teşekkür bende verdim sipariş hayırlısıyla kullanır bebislerimiz inşallah ☺️
Duyguluuu Zeyk inşallah canm aynısı zaten 3 kademe hepsiburadadan alcaktım sen diyince ordan nasip oldu ve kapıda ödeme iyi oldu çok sağol ☺️🙏🙏🙏25 haftaligim yavaştan bitsin istiyorum çünkü daha eksikler cok
tubikk044 Zeyk tmm canım çok güzel görünüyor bende sipariş vereceğim güzel günlerde kullanın inşlh sağlıkla gelsin bebişin zor olmuyor değil mi kurulumu
Zeyk tubikk044 amin inşallah 🙏🌸 yok çok kolay kurduk biz YouTube da heyner beşik kurulumu videosu var hem onu izledik hemde içinden kurulum talimat kağıdı da çıkıyor.
Duyguluuu Zeyk canm bisey sorcam sana sen beşik içindekileri nasıl yikadin sıkmadan yıkayın diyorlarda
Zeyk Duyguluuu iyi yapmışsın zaten ileri haftalarda çok agirlasinca hiç bişey yapilmiyormus cidden ben de hastane cantamizi hazırlıyorum bir yandan ama inan çok agirlastim diyorum ki beşiği yıkamayı ütüyü falan iyi ki erkenden hazırlamışim
Duyguluuu Zeyk 15 dk 30 derece durulamami yaptın sadece canım öyle mi bende öyle yapım ozaman balkonum yok ev küçük nasıl kurutcam diyordum
Duyguluuu Zeyk yorgan yastık hepsini attin mi canım sen öylece içi dolu çünkü ondan dedim nasıl yapcam diye