Zeyk Duyguluuu https://i.hizliresim.com/YdYXgz.jpg umarım resim açılır benim aldığım model bu organik ahşap seçtim ben. Uyku setini de krem dantelli secmistim. İlerde ikinci çocuğun olurda kız olursa diye bu şekilde begendim. 2 günde teslimat oldu bana ben Eskişehir de yaşıyorum. Firma Ankara'da olduğu için kısa sürede geldi.
Duyguluuu Zeyk neguzel durmus teşekkürler canm instagramdan konuştum whatsapta senin dediğin gibi kapıda ödeme var alicam bende krem böyle istiyordum herşey içinde 670 tl dedi yatak cibinlik falan 60 x120 cm
Z_h_c Ben hepsiburadadan almıştım indirimdeydi 599 tl. Eksiksiz eve teslim edildi hiç bir sorun yaşamadım. Kalitesi vs. İyi gibi sadece yatağını pek sevemedim, incecik bi sünger. Bebek biraz büyüyüp kilo alınca değiştiririm muhtemelen
Duyguluuu Z_h_c sen nezaman aldin ki canm simdi fiyat farkli once 733 du simdi 833 olmus senin fiyata yok hic
Duyguluuu Zeyk canm tekrar teşekkür bende verdim sipariş hayırlısıyla kullanır bebislerimiz inşallah ☺️
Deletedmom327 Zeyk çok da iyi fiyata almışsın canım güle güle kullansın bende beşik arayışındayım çok pahalı fiyatlar .kullananlar inşallah yorumlarını yazarlar bizde fikir edinmiş oluruz
Zeyk Deletedmom327 ya evet birde oda şimdi yapmayacağım anne yani olabiliyor asansörlü olduğu için çok kullanışlı duruyor fiyatı da iyiydi daha sonra odasında da kullanabilirim o yüzden benim de hoşuma gitti ❣️
Z_h_c Duyguluuu kasımda almıştım yanlış hatırlamıyorsam, ozaman dört dörtlük kampanyaya girmişti. Hepsiburadayı takip etmek lazım, çok sık ekstra indirimler uygulanıyor aslında
Emin_e tubikk044 ben ankara sitelerde heyner model aldim, 75*120 buyuyene ladar yatabilsin istedim... daha kullanmadim ama kullanisli gibi geliyor bana diger mobilya besiklere gore
Deletedmom327 Zeyk güle güle güzel günlerde kullan sağlıkla büyüt canım 😊bana da iyi bi fikir oldu bebek odası hazırlamayı düşünüyordum ama aynı zamanda yanımda da kullanabileceğim bişey arıyordum inş tekrar indirime girer de değerlendiririz bizde❤️🤰 @heyner
Zeyk Deletedmom327 canım şuan da da indirimdeymis yukardaki bir arkadaş yazmış bak fiyatini670tl diye ben de 679tl ye almıştım. Daha iner mi fiyatı bilmiyorum ama vaktin varsa bekle tabi ben 33.haftalik oldum 😍 az kaldı diye aldık biz ne olur ne olmaz