Bush Sevde123 benm esimde astsubayliga falan gdcek herkes park yatak al kolay olsun sepet bez besik al kolay olsun dedi kac besik modeline baktim ettim sonra instdan alyansbebeden anne yani ikicekmeceli besikden siparis verdim 😂
Reallove Sevde123 gönlünü yap önce seneye allah kerim bende öyle düşündüm sepet aldım seneye de bakariz çaresine nasip ☺
AHFKASAP sare55 bence gayet güzel nevresimi de. Biz bunu aldık https://www.bebekonfor.com/krem-fransiz-dantelli-dogal-karyola-bebek-besigi
Eddakuzey KbraTarhan momss_ bende tereddut etmiştim ki İndirimdeydi aldıgımda 320 liraya aldım, dışardan 800-900e aldıklarından hiç bir farklı yok cıbınligi falanda çok gızel kaliteli resm yollama imkanım olsa yollardm burdn
KbraTarhan InciTanem aynen anne yanı beşik diye geçiyor Zaten isterseniz tek tarafını çıkarıp yatakla birleştiriyorsunuz isterseniz beşik gibi kullanıyorsunuz
Ftmanur53 Bush geldimi peki alyans bebeden aldığınız kalitesi nasıl güvenilebilir bir sitemi acaba bende denk geldimde kararsız kaldım
Bush Ftmanur53 su an kuruyolar kuzum😍 walla il defa alisveris yaptim 😍 esim astsubay die ucuz bisey olsun istedim aslinda ama kenar korumaliklarina falan bittim ck hosuma gtti yumus yumus 😍 kuruluncada haber edim 😍
Svde KbraTarhan bende burdan görüp baktım normalde e bebekten baby plusun anne yanı beşiğini alıcaktım ama fiyatı 430 lira çok geliyodu bana. Bende montessori yaptırıyorum. Siz karar verebildiniz mi ne zor karar vermek ya😏
KbraTarhan Svde çok zor valla sürekli karar değiştiriyorum ama artık karar verdim ya o anne yanı beşiğini alıcam bir tanede dolap alıcam onuda beğendim Zaten 1 yaşından sonrada montessori yatak yaptırıcam şimdiden yaptırmıcam ☺