Duyguluuu ben de 200 tlye aldım kargo ücreti de yoktu iki günde elime ulaştı inşallah memnun kalırım 😊 ama düşününce bana çok güzel geliyor bebeğimle yakın olmak, hem emzirmek de kolay oluyormuş meme reddi dönemlerinde bile kurtarıcıymış, ayrıca ellerimiz de serbest kalacak her işimizi kendimiz görebiliriz