Duyguluuu Merhaba, ayy bende çok seviyorum şirin duruyor. Anneyle bebek yakıncacık inşallah doğru zamanda alabilirim. Arkadaşım aldı ve birkaç defa kullanabildi sonra bir daha kaldırdı. Bu bebekle anne arasındaki bağı her an güçlü tutuyor bence, sanırım o biraz uzak kalmak istemişti 😁