Nursubasi Mothernew vardır inşallah kuzum o belli olmuyor 10. Haftada bile duyan var herkesin ki aynı olmuyo ilk gebeliğimde çok geç görmüştüm kalp atışını
Nursubasi Minik-mucizem123 saolasın kuzumm baya tedirginim açıkcası inşallah düzelir rabbim herkesin bebişlerini sağ salim kucaklarına almayı nasio etsin inşallahh ❤️🤲🏻💓
Minik-mucizem123 Nursubasi amin canım endişelenme tedbiri almış sende dikkat edersen sağ Salim tamamlarsın umarım bu süreci 🌸
BabyLover Nursubasi aynen canım bana da tedbir amaclı verdi zaten 1 hafta mı ne kullandım, eğer bu şekil yapıyorsan doğrudur alicagini alıp fazlasını atarmış, zaten bir haftadan sonradan daha kullanma dedi hala duruyor hap, sevindim kullanmayacagim için 😅😅
Nursubasi BabyLover bana 1 hafta kUllan dedi kullandım kese az aşşağıda oldugunu gorunce 1 hafta daha kullan dedi işte haftaya gideceğim inşallah herşey yolundadır şuan benim açımdan güzel ilerliyor herşey 🙈🤲🏻
Tubasim Nursubasi canım vücut ihtiyacı olanı alıp kalanı atıyormuş öyle duydum, benimde öyleydi sabaha bi kısmı akmış oluyordu. Çok şükür bıraktık 12.haftamdan sonra kullanmıyorum artık