Nursubasi Kızlar fitili akşam yapıyorum sabah tamamen akmış oluyor bu şekilde bi fayda sağlarmı bilemiyorum kullanan oldumu daha önce bu şekilde bi durumla karşılaştınız mı ?
Minik-mucizem123 Nursubasi bende yatmadan kullanıyorum hiç kalkmıyorum kullandıktan sonra. İster istemez sabah iç çamaşırına akmış oluyor sürekli değiştiriyorum mecburen çıkıyor canım. Herkeste olan bişey. Ama tamamen koyduğun gibi çıkıyorsa iyice ittirmiyor olabilirsin
Mell89 Nursubasi bu fitil isterseniz ağızdan da alınıyor ama yutulduğunda bas dönmesi yapabiliyor yan etkisi olarak ben de şuan kullanıyorum bazen fitil olarak bazen hap gibi içiyorum.
BabyLover Nursubasi aynen canım ben de kullandım, sabaha akıyor ya da gece tuvalete gidince de birazı akmış olabiliyor gayet normal 👼
BusraDevlet83 Nursubasi Ben kullandım. Tortu geliyordu birkaç saat içinde. Doktora sordum. O, aldığını alıyor dedi.
Nursubasi Minik-mucizem123 bembeyaz akıntı geliyor sabaha iç çamaşırımda görüyorum fazlasıyla.. ve afedersin gün içinde lavıbaya cıktıgımda idrarla beraber geliyor acaba yapamıyormuyum diye düşündüm bayada içeri koymaya çalışıyorum ama 🤷🏻♀️
Minik-mucizem123 Nursubasi benimde öyle canım endişelenme hatta herkesin öyledir. Ben sabahtan aksama iç çamaşırımı değişmezsem ağırlık yapıyor hatta öyle ki rahatsız ediyor 🤦♀️
BabyLover Nursubasi canım afedersin ama iyice içeri ittiginden emin mısın, böyle baya iticeksin kaybolacak parmağına değmeyecek sekilde🤷♀️
Nursubasi BabyLover aynen o şekilde itiyorum yatarken yapıyorum sabaha kadarda yatar vaziyette duruyor ama yine geliyor 😞 ya kanamam falanda yok aslında doktor tedbir amaçlı verdi
Duamucizem Nursubasi bende popommun altına yastık koyuyorum yapınca bisaate yani öle uatoyirim sabah çıkmıyor hiç iki gündür böyle denedim gider türlü nerdeyse yarısı fazlası hep çıkmış oluyordu şimdi sadece ıdrarde bazen parva parça geliyor gün icinde
BabyLover Nursubasi aynen canım bana da tedbir amaclı verdi zaten 1 hafta mı ne kullandım, eğer bu şekil yapıyorsan doğrudur alicagini alıp fazlasını atarmış, zaten bir haftadan sonradan daha kullanma dedi hala duruyor hap, sevindim kullanmayacagim için 😅😅
Nursubasi Minik-mucizem123 canım bide sana birşey sormak istiyorum 7 haftalık hamileyim doktorum kesenin olması gereken yerinden çok az aşşağı yerleştiğini çok mühim olmadıgını soyledi ama internette herkes düşük tehlikesi demiş bilgin varmı bu konu hakkında 😞
Minik-mucizem123 Nursubasi ay masallah minicik daha saglıkla büyüsün insallah. Arkadaşımda da böyle bi durum vardı ama bebeğin haftası ilerledikçe düzelmişti. Zaten saglıksız bi yerleşme olsaydı Allah korusun belli olurdu. Doktorun endişe etmediyse sende etme. Bebeğin eşi asagıda olsa daha tehlikeli diye biliyorum. Progestan ı bu sebepten dolayı mı kullanıyorsun
Mothernew Nursubasi canım bir şey sorucam, 7 haftanda kesede bebek görüldü mü? Ya da kalp atışı duydun mu
Nursubasi Minik-mucizem123 yok en baştan beri tedbir amaçlı kullanıyorum ilk bebeğimi kaybettim doktorum tedbirli bu sefer. Kalp atısını 6+4 de duydum hatta çok iyi bu haftalardaki gelişimi demişti sadece kesen çok az altta ama sorun değil dedi risk varmı dedim gebelikte risk herzaman var dedi ne yapmam lazım dedim çok yorma kendini uzanmaya çalış dedi
Nursubasi Mothernew canım en son 6+4de bakıldı kalp atışını duydum hamd olsun bebeğide gördüm 2mm di bebeğin boyu
Minik-mucizem123 Nursubasi başın sağolsun canım rabbim sabır versin. Kalp atışınjda duymuşsun çok şükür sorun olsaydı keseye yerleşemezdi zaten. Dediği gibi sen uzanmaya çalış bol bol. Kanaman da yokmuş çok şükür endişe etme. İnternetten araştırmanıda hiç tavsiye etmem ben bi kere gebelikte bacak sızısı için baktım bi kanser etmediği kaldı beni 😂 bende tedbir amaçlı kullanıyorum fitil i doktorum faydası var zararı yok demişti sende endişelenme sağ Salim kucağına alırsın insallah 😍🌸
Mothernew Nursubasi ya Kuzenimde 7 haftalık hamile, kesesi boşmuş doktora gitmişler kalp atışını da duymamamışlar doktor haftaya bakalım demiş 😔 acaba var mıdır bebek🙏🏻
Nursubasi Mothernew vardır inşallah kuzum o belli olmuyor 10. Haftada bile duyan var herkesin ki aynı olmuyo ilk gebeliğimde çok geç görmüştüm kalp atışını
Nursubasi Minik-mucizem123 saolasın kuzumm baya tedirginim açıkcası inşallah düzelir rabbim herkesin bebişlerini sağ salim kucaklarına almayı nasio etsin inşallahh ❤️🤲🏻💓