Mujde- elifnurdeniz 30+5 im 1750 gram 🙃 Erkek bebiş bekliyorum. Bi hafta sonra kontrolüm var ✨ sırt ve bel ağrılarım çok oluyor,bir haftadır da çatı ağrılarım başladı.🙈onun dışında herşey yolunda 🤲🏻
ipekgul SuleDoruk benimde oğlum vardı 8 aylıkken vefat etti canım şimdi kız bekliyorum inşallah hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımza almayı nasip etsin rabbim . Kilosu fln nasıl cnm ağrıların başladımı bnm çok ağrım var kasılmalarım başladı suyum çok fazla diye 24 şubata doğru alalım dedi doktor
Gzydd 31+0 oldu bugun kizim🥰 pelvik kemigi agrisi disinda bisi yok cok şükür 🙏 32. Haftamda kontrol var ve is icin calisabilir raporumu alicam insallah ☺️
Duru14 Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏 Bu arada kızlar 30+4 iken 1500 gr dik sizce az mi kilosu bana az gbi geldi suanda 32 haftaligiz👶🏻
Duru14 Pamukgelim annelik içgüdüsü olarak sanırım kiloyu dert ediyoruz sağlıklı olsunlar inşallah yeter de ister istemez kafaya takıyorum
Zlstb Kifayet bende 33+3 proğram Mart’ın 10 nu gibi gösteriyor haftaya kontrolüm var en son 30 hastalıkken gittim 1350 idi kg su daha çanta hazırlamadım bi an panik oldum şimdi
dilanozkn elifnurdeniz mart annelerinin hepsi erken doğumdan korkuyo sanırım benim gibi:)33 olduk bizde hayırlısı ile bi gelseler son 50 gecmiyo
ezoterik Nevinnn benim bikini bölgemde bilye büyüklüğünde şişlik var cnm ordan da cikan damarlanma var ama cok degil diger tarafta da hafif damarlanma var😔
Hiranurhilal ipekworld benımde 7mart gozukuyor .Camasırlarınıda bugun yıkamaya baslıcam dolabı kuruldu dogum cantasını hazırlamak lazım artk sızde bıran once yapın
Nermin2155 Merhaba kızlar hayırlı akşamlar. Rabbim hepimizi hayırlısı ile kurtarsın inşallah. Bizde tam 32 haftalık olduk. 31+5 te gittim kontrole doktor kilosu 2200 dedi tombiş bebek olcak dedi 😊 sizce haftasıyla nasıl kilosu fazla mı
Mervekr elifnurdeniz bende 32 haftalık hamileyim 29 haftalikken 1700 dy suan bilmiyorum ne kadar olduğunu benim doğumun da 21 mart diyorlar ama ben 15 de faln bekliyorum o kadar bekleyeceğini sanmıyorum 😊
Leylacetinkaya elifnurdeniz bizde 31 haftaliğiz 💕😍 dün muayenem vardi 1800 kg bebeğimiz nisan 1 e kadar doğmuş olur dedi😊
Mervekr Srplarikan bklm sağlıklı olsunlarda içimize doganda olursa onlar için hayirlisi olsun bebislerimize😇