seyma_gul21 canım fazla takılma kilosuna ,sağlıklı olsun yeter ,çevredekilere bakma sen ,bizim 34+6 da 2700 Gr a çok dedi Dr ,böyle giderse 4 kg in üstünde olurmus , sezaryen olmasına rağmen riskli dedi ,3 tane kuru kayısı yiyorum kabızlık olmasın diye onu bile kestirdi ,düşün yani bir de ben kilo almadım yani ,totalde aldığım 6 kg bu haftaya kadar ,diyecegim o ki fazlası da zarar ,sınırların içinde ve sağlıklı olsun yeter ki..