Tnhn seyma_gul21 canım illa kilo alsin diye ekstra bı çabaya girme yine bildiklerini yap ama çocuğun yapısıyla ilgili heleki normal doğum istiyorsan oluruna bırak.. bende 38+0 im ve normal doğum isterken çocuğumun kilosundan dolayı sezeryan doğum olacağım yanı bı yerden sonra keşke bu kadar kilolu da olmasaydı diyoruz 😊elinden geleni yap ama fazlası için uğraşma sağlıklı olsunda kuzular doğuncada anneler yine besler yine kilo aldırır 🥰
Tugbaztrk seyma_gul21 bende 36 dayım gecen hafta sadece 100gram almıstı. Bu hafta ne olur bilmiyorum 2600 gr en son. Ben kendimde kilo almadıgım için cok kilo almasını bekleyemedim🤦🏼♀️
Htcycsyy seyma_gul21 benimde 37+2 2600 gram çıktı canım almıyor kilo çok yavaş yani ama doktor herşey normal dedikten sonra kiloyu dert etmemeye çalışıyorum sağlıklı olsunda 🥺 napalım artık yapıyla alakalı demekki günde 2 tane muz yedim hep kaşar peyniri tüketmeye çalıştım süte nesquiğim tozunu karıştırıp içtim ama ancak bu kadar oldu valla 🙄
Simge_92 seyma_gul21 birazda ırsi olduğunu düşünüyorum canım ben bu bebek kilosunun. Ben 32+4 üm 2200 benim bebeğim. İri bi bebek olucak dedi doktor ama eşimde eşimin yegenleride ortalama 4000 gr dogmuşlar. Elinden geleni tabiki yap beslenmene dikkat et ama kendinide üzme😘😘
seyma_gul21 Sudeeali 2500 kilo. Cevremdekiler de zayıf doğduktan sonra zorlanirsin flan diyolar. Benim daha çok moralim bozuluyo
nemu63 Benimde kilo alımı çok yavaş 36.haftadayım ne yesem de almadı ceviz muz kasar süt çok tükettim bazen bebek yapısı ile alakalı benim haftada anca 100 gram aliyo
Hacet Ben daha o haftaya gelemedim ama bana yer fıstıgı dediler ye diye ben sizde deneyin ne olursa olsun tuzsuz yer fıstığı süt ceviz kilo aldırıyoo diyorlar et nohut bu gibi yemeklerde..
Elifboztug seyma_gul21 bu haftadan sonra daha cok kilo aliyorlar merak etme 36 haftada 2600dü benim panik olmustum zayıf dogacak diye 38 haftada doktor 3500 ama 3350 kesin dedi
Evinanne seyma_gul21 neden çevredekilere bakıyorsun canım hiç önemseme soranlara kilosunu söyleme bile lütfen önemli olan Sağlıklı doğması☺️ Bende 38 hafta da 2600 Doğurdum hastaneden çıktık 2380e düştü evet üzüldüm ama çok şükür Sağlıklı sarılık bile olmadı elhamdulillah😚 şuan bi ayı geçtik toparlıyor kızım ama kilolu doğup küveze girseydi veya sarılık olup hastanede ytsaydı çok daha üzülürdüm bunları düşününce üzülmüyorsun😌
DilekH seyma_gul21 çevredekiler çok biliyor. Kimseyi önemseme tatlım benim zayıf doğan bebek daha hızlı kilo alıyor ayrıca nesi varmış kilosunun elhamdulillah sağlıklıysa hiç kafana takma . Sanki kilolu doğan her bebekte sağlıklımı oluyor
nemu63 seyma_gul21 Benimde 2400 kilosu 36.hafta icn herkes bana da çok az diyo doğunca giydiremezsin tutamazsın çok küçük olup diyolar canım sıkılıyo. Inş doğuma kadar alır bebeklerimiz sağlıkları yerinde olur inşallah 🤲
seyma_gul21 Nurselin11 bilmiyorum ki artık sonlara doğru da yaklaştım ne kadar kilo alır hiç bilmiyorum
Hacet seyma_gul21 Sana şöyle diyim son haftalarda bebek daha cok kilo alıyor bunlarıda dene digerlerinide dene kaşarısnı muzunuda ye. ben kaşara inanmıyorum pekk onu söyliyimde 34 haftalıgım benim suan 2 kilo 100 gr ayrıca bakamazsın zorlanırsın diyorlarda morelini bozma gayette güzel bakılıyor
BayyNill seyma_gul21 valla arkadaşım doğurdu 2500 kg normal doğum şimdi ikibuçuk yaşında tospağa gibi maşallah ben erken doğurdum 1600 kg üç yaşında yaşıtlarının çoğunu geçti yani bu kadar takılmayın kiloya falan😃😃
mirage_90 seyma_gul21 Bence sağlıklı olması önemli amniyon sıvısı vs normalse tamam ayrıca gayette iyi kilosu. Ben o kiloda doğmuşum mesela genelde o civarlarda oluyo bi şekilde büyüyecek kimseyi takma ayrıca niye öyle yorum yaparlar hamile kadına anlamıyorum su insanları🤷🏼♀️
Hacet Sağlıklı olsun en önemlisi o cidden, benim kız kardesim prematüre dogdu 7 aylık 1.600 dü ama suan uasıtlarını gecmis durumda simdide zayıflasın diye uğraşıyor annemler
Sudeeali seyma_gul21 bence çevrenizdeki insanları hiç kafanıza takmayın , yakın zamanda bir yakınım doğum yaptı ve 2,600 dü bebeğin kilo 2 haftada 3 kiloyu geçmişti kilosu düzelir canınızı sıkmayın allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊