GamzeliGamze ben Muratbey in kaşarını alıyorum cnım bide kilodan çok sağlıklı bebek olması önemli sen sağlıklı beslen yeter çok mu küçük be kadar bebek benim arkadaş hep dışardan beslendi 4 küsür doğdu çocuk kilo belli olmuyor yapay şişme gibi bişey bide vitaminler de aldırıyor